India en Nepal met Joan - Reisverslagen van Ronald Scheer - WaarBenJij.nu India en Nepal met Joan - Reisverslagen van Ronald Scheer - WaarBenJij.nu

India en Nepal met Joan

Om 8 uur s-avond aangekomen in India.
We hadden een hotel besproken voor 60 Dollar in China was dat een 4 sterren hotel. Oeps in India echt niet. Aangekomen in de hotel geen ramen en vuile bedlakens.. Joan kwam 3 s-morgens aan uit Kampala. "Zij ook Not impressed over de hotel" Ons verblijf in Mumbia was te kort om nog van hotel te wisselen.. Dus maar veel op stap. Zijn heel veel gewend qua armoede in Afrika, maar Mumbia puff.. Mensen slapen onder en naast auto's. De indiers zijn ook niet echt vriendelijk tegen hun mede landgenoten die weinig hebben. Daarnaast is alle vuil... Ook de prijs van dingen varieert. Een koffie kan 1 to 8 Euro kosten.
Vrienden van ons in Mumbia ontmoet, zij verontschuldigde zich voor hun eigenstad voordat wij wat zeiden. Door gevolgen naar Kathmandu. Een wereld van verschil. Gigantisch genoten.